Gameguardian Lua script İSTEK

Merhaba arkadaşlar,
Aranızda Lua script nasıl yapıldığına dahil bilgisi olan arladaşlar var ise bunu bizim ile bir konu vasıtası ile paylaşırmısınız :slight_smile: şimdiden teşekkür ederim. 200 Karaktere nasıl ulaşa bilirim bilmediğim için uzatıyorum :man_facepalming:t2:

1 Like

GG de nasıl kullanıldığına bakmadım zira CE de (Cheat Engine) Lua ve Lua Script için sorun varsa cevaplamaya çalışırım.

Bununla ilgili bir eğitim yayınlayacağım. Basit yol arıyorum

1 Like

Teşekkür ederim, gg kullandığım için bazı oyunlarda sürekli kod arat değiştir yapmamak için gg de lazım :pray:

Bir haftaya kadar döneceğim pc başına ( telefonda script yazmak zor oluyor) GG de script hazirlanamaz zira yazilan bir scripti kullanmak mümkün görünmüyor. Dönümce kodlamayı ve kullanımı ayrıntılı anlatırım…

1 Like

Bir örnek paylaşılmış:

data = gg.prompt({[1]=‘Search value’, [2]=‘Replace value’, [3]=‘Max count’}, {[1]=‘123’, [2]=‘456’, [3]=‘321’})
gg.searchNumber(data[1], gg.TYPE_DWORD, false, gg.SIGN_EQUAL, 0, -1)
found = gg.getResultCount()
gg.alert('We found: '…found)
gg.getResults(data[3])
replaced = gg.editAll(data[2], gg.TYPE_DWORD)
gg.alert('We replaced: '…replaced)
gg.alert(‘Summary: We search ‘…data[1]…’, found ‘…found…’, replaced ‘…replaced…’ to ‘…data[2]…’ with max count ‘…data[3]…’;’)
print(‘Script ended.’)

1 Like

Bu grup araması ve eksik.

1 Like

Vallahi o kadar kaynak baktım hiç birşey anlamadım, @Trgala abinin lua ları açtığım zaman kodları görüyorum ama gg den kodu alıp oraya nasıl gömüyoruz bulamadım :grin: Başşaramadım :grin:

Nasıl görüyorsun yahu. Örnek kod atsana :slight_smile:

Buyur abi böyle çıkıyor, sen script i şifrelemediğin böyle gözüküyor

O şifreli abim :slight_smile: Orijinali bu

local targetName = [=====[Magic Rush]=====]
local targetPkg = ‘com.moonton.magicrush’
local targetVersion = [=====[1.1.309]=====]
local targetBuild = 374

– functions

– init
gg.require(‘101.1’, 16142)

if startToast ~= ‘’ then startToast = ‘\n’…startToast end
gg.toast(scriptName…’ v’…scriptVersion…’ by '…scriptAuthor…startToast)

Kodlarda bunlar

gg.clearResults()
gg.searchNumber(“gizlendi”, gg.TYPE_DWORD, false, gg.SIGN_EQUAL, 0, -1, 0)
revert = gg.getResults(99999, nil, nil, nil, nil, nil, nil, nil, nil)
gg.editAll(“gizlendi”, gg.TYPE_DWORD)

gg.clearResults()
gg.searchNumber(“gizlendi”, gg.TYPE_DOUBLE, false, gg.SIGN_EQUAL, 0, -1, 0)
revert = gg.getResults(99999, nil, nil, nil, nil, nil, nil, nil, nil)
gg.editAll(“0.2”, gg.TYPE_DOUBLE)

gg.clearResults()
gg.searchNumber(“1355”, gg.TYPE_DOUBLE, false, gg.SIGN_EQUAL, 0, -1, 0)

gg.clearResults()
gg.searchNumber(“gizlendi”, gg.TYPE_DOUBLE, false, gg.SIGN_EQUAL, 0, -1, 0)

gg.clearResults()
gg.searchNumber(“gizlendi”, gg.TYPE_FLOAT, false, gg.SIGN_EQUAL, 0, -1, 0)
gg.searchNumber(“gizlendi”, gg.TYPE_DOUBLE, false, gg.SIGN_EQUAL, 0, -1, 0)

gg.clearResults()
gg.searchNumber(“gizlendi”, gg.TYPE_DOUBLE, false, gg.SIGN_EQUAL, 0, -1, 0)

1 Like

Ben şifrelenmiş olanı böyle sanıyorum abi 🤷

O da bir şifreleme yöntemi. Farklı şeyler var.

Anladım abi 3 gündür bu şifrelenmiş kodları çözmek için 40 takla attım demekki gerek yok çözek bile orjinal kodları alamayacağız :grin: Başşaramadık abii :rofl::rofl:

Ben buldum kolay bir yol. Bu sayede kolayca lua yapabileceksiniz. Yarın eklerim. Zaten lua yapılanların %99 olanını sizde halledersiniz. Yani hileler basit

1 Like

Ellerine sağlık abi lıa candır Towerland da süre hilesinde sürekli ara tarst can sıkıyor Bazen tek tuş candır :pray::pray:

1 Like